Termeni și condiții

Înainte de a utiliza sau obține orice produse, informații, servicii prin intermediul acestui magazin online, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile.

1.Definiții și termeni

Următorii termeni folosiți vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:

Gold Fish Trade: este denumirea comercială (brand-ul) a GOLD FISH TRADE SRL, persoană juridică cu sediul în București, Sectorul 1, Aleea Botoșani 11 înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/5192/2016, având Codul Unic de Înregistrare 35388399 .

Site/site-ul: reprezintă magazinul online aparțînând GOLD FISH TRADE SRL, găzduit la adresa www.goldfishtrade.ro dar și subdomeniile acestuia, prin intermediul căruia utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite de GOLD FISH SRL.

Utilizator: reprezintă persoană care accesează site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat termenii și condițiile prezentului site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;

Vânzător: persoană juridică GOLD FISH TRADE SRL.

Cumpărător/client: poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care efectuează o comandă prin intermediul site-ului.

Utilizare abuzivă: reprezintă utilizarea site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii GOLD FISH TRADE SRL.

Newsletter: mijlocul de informare periodică, exclusiv în format electronic, asupra produselor și serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de Fishtodoor într-o anumită perioadă de timp.

2. Conținutul site-ului

Informațiile publicate pe site sunt informații de interes general, produsele comercializate de Gold Fish Trade, ale partenerilor săi cât și alte informații considerate  fiind de interes pentru utilizatori. Produsele prezentate sunt cu un astfel de titlu (titlu de prezentare) motiv pentru care pot există variații de mărime, culoare, consistență ale produselor livrate. Produsele livrate vor fi de calitate medie de piață, Gold Fish Trade întreprinzând toate diligențele  acestea să fie pe cât posibil identice cu produsele din pozele de prezentare. Însă după cum orice persoană este unică, așa sunt și peștii, crustaceele, moluștele și celelalte produse comercializate, motiv pentru care ele se legitimează pe site doar cu titlu de prezentare.

3. Utilizarea site-ului

Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă. Vă atenționăm asupra faptului că procesul de achiziție conduce la încheierea unui veritabil contract de vânzare, motiv pentru care opțiunea dumneavoastră de a cumpăra nu creează obligății doar în sarcina vânzătorului, cât și a cumpărătorului.

4. Limitarea răspunderii societății

Societatea nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe sitecare nu se datorează culpei sale.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

Prețurile produselor de pe acest site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe site sunt valabile în perioada de timp menționată și în limita stocului disponibil.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

Societatea își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.

Orice problemă cauzată de produsele și / serviciile prezentate pe site se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la dată sesizării în scris a problemelor, de către utilizator.

5. Plasarea unei comenzi

Orice cumpărător poate efectua comenzi pe siteprin adăugarea produselor selectate în coșul de cumpărături și transmiterea acestei comenzi spre procesare. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru această.

Comenzile sunt livrare între 1 și 20 zile lucrătoare în funcție de disponibilitatea produsului, adresa cumpărătorului și dată la care a fost plasată comandă.

Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii și astfel nici rezervarea produsului respectiv.

Înainte de finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul se obligă să citească Termenii și Condițiile, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea ”am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile”. Odată cu finalizarea și trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a luat cunoștința și acceptă necondiționat: caracteristicile, cantitățile, prețurile, termenii și condițiile, politică de prelucrare a datelor cu caracter personal și politică de utilizare cookie-urilor.

Fishtodoor își rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produsele afișate pe site  urmare a unor erori tehnice, precum și a celor care din cauza unor nefuncționalități/erori/buguri tehnice prezintă prețuri derizorii sau evident eronate.

Cumpărătorul este unicul răspunzător de corectitudinea, realitatea și legalitatea datelor completate în contul său, aceste date fiind în mod automat cuprinse în facturile emise pentru produsele achiziționate de acesta. Completarea contului de către cumpărător cu date eronate sau incomplete, față de prevederile legii și ale termenilor și condițiilor precum și consecințele acestor fapte cad în sarcina exclusivă a cumpărătorului.

6. Politica de livrare

Livrarea comenzilor pentru produse fizice se face prin curier (pentru comenzile cu o valoare totală de peste 500 lei se face în mod gratuit).

Termenul de livrare este între 1 și 20 zile lucrătoare.

Pentru comenzile cu o valoare totală mai mică de 300 lei sau pentru produsele pentru care magazinul nu oferă livrare gratuită, costul livrării va fi indicat în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii.

Obiecțiunile referitoare la eventualele nereguli și/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) și a produselor aferente acestora se vor face în momentul livrării prin întocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii și plații coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte nu obligă vânzătorul să le ia în considerare. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului  produsele au ajuns în stare bună.

Prețul unitar și total, modalitatea de plată precum și termenul de plată sunt specificate pentru fiecare comandă în parte în procesul de transmitere a acesteia. Facturile emise de Fishtodoor se vor completă cu datele înscrise de cumpărător în contul său și vor conține produsele achiziționate conform coșului de cumpărături. Facturile vor fi transmise de Fishtodoor cumpărătorului în format electronic, pe adresa de e-mail menționată de cumpărător în contul sau.

Utilizatorul/cumpărătorul are obligăția permanentă de a menține datele de cont respectiv de facturare actualizate, corecte și reale pentru fiecare comandă făcută pe site.

Plasarea de comenzi telefonice se realizează pe propria răspundere a cumpărătorului. Fishtodoor nu răspunde pentru eventualele erori de înțelegere cu privire la produsele comandateadresa de livrare și/sau datele de facturare – recomandând plasarea comenzilor online.

7. Politică de retur

Conform dispozițiilor ou nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere

Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;
Fishtodoor furnizează produse personalizate, după specificații prezentate de cumpărător. Aceste produse sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract.

Dacă produsul recepționat s-a perisat, ne puteți contacta și în măsura în care la momentul deschiderii coletului se află într-o stare improprie consumului sau de natură a pune în pericol sănătatea celor care le consumă pe care o puteți dovedi cu fotografii, ne puteți contacta și vă vom înlocui produsul.

8. Modalități de plată

Prețul fiecărui produs, modalitatea de plată a acestora precum și termenul de plată sunt toate indicate și pot fi alese pentru fiecare comandă în parte.

Achitarea produselor se poate face prin:

Numerar la livrare sau Transfer bancar

Înainte de a finaliza plata comenzii și a apasă butonul plătește vă rugăm să verificăți toate datele introduse, dacă informațiile sunt corecte, iar în contul bancar de card sunt fonduri suficiente pentru plata integrală a comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a respectivei tranzacții.

Pentru tranzacțiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar. În cazul în care cardul folosit este asociat unui cont în altă moneda decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.

9. Garanție

Gold Fish Trade, în calitate de vânzător, asigura calitatea produselor. Dacă produsul recepționat s-a perisat, ne puteți contacta și în măsura în care la momentul deschiderii coletului se află într-o stare improprie consumului sau de natură a pune în pericol sănătatea celor care le consumă pe care o puteți dovedi cu fotografii, ne puteți contacta și vă vom înlocui produsul.

Modalități de asigurare a garanției:

În situația constatării unui defect al produsului achiziționat din magazinul nostru, în condițiile de mai sus vă rugăm să ne contactați pentru instrucțiuni la nr. de telefon 0744669006 sau la adresa de mail goldfishtrade@yahoo.com

Garanția va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la dată sesizării, la alegerea vânzătorului, dacă la recepționarea coletului se trimite de îndată o poză, prin:

  • înlocuirea produsului
  • returnarea contravalorii produsului.

Returnarea produselor nu este posibilă, întrucât ele se comunică prin colet cu gheață carbonică, ceea ce exclude returnarea în aceleași condiții.

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru detalii accesați pagină Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.

11. Politica de utilizare cookie-uri

Pentru detalii accesați pagină Politică de Utilizare Cookie-uri.

Societatea nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea termenilor și condițiilor.

12. Produse Gold Fish Trade

Produsele alimentare Livrate, destinate consumului uman de tip Peste și Produse din Pescuit provin din produse Congelate în sistem rapid, ambalate și etichetate individual, sunt livrate în recipienți de tip termobox de uz alimentar la temperatura apropiată de topire a gheții -2/+0°C. Produsele alimentare nu pot fi recongelate după decongelare, acestea se vor depozita la temperatura de refrigerare +0/+4°C și se prepară culinar într-un interval de maxim 24 ore de la primire.

13. ReclamațiiSesizări sau Sugestii

Pentru reclamațiisesizări sau sugestii echipa Fish to Door este disponibilă de Luni până Vineri între orele 09:00 și 17:00 la adresa de e-mail goldfishtrade@yahoo.com sau telefonic la numărul 0744 669 006.
Orice reclamație trebuie însoțită de date relevante de identificare, precum: numărul comenzii, notă de transport (AWB), motivul reclamației, fotografii doveditoare și cauzele presupuse.

În cazul în care coletul ajunge deteriorat, clientul are obligația de a întocmi un proces verbal de constatare cu livratorul.
Cumpărătorul are obligația de a verifică produsele cât și starea acestora în maxim 2 ore de la intrarea în posesie a coletului. În cazul în care produsele nu au ajuns în condiții bune, cumpărătorul are obligația de a fotografia coletul, cât și produsele. Aceste fotografii trebuie trimise împreună cu reclamația/sesizarea. Reclamațiile nu vor fi luate în calcul dacă produsele au fost deteriorate de către cumpărător

Cumpărătorul nu poate solicită daune financiare dacă nu a respectat procedura impusă.
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Scroll to Top